Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru

  1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie towary nie zostały jeszcze wysłane kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
  2. Klient dokonujący zakupu w Sklepie może odstąpić od umowy kupna/sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni.
  3. Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Zgodnie z ustawą, zwracany towar musi być w stanie niezmienionym.
  4. Zwrot towaru do Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Wraz z odsyłanym towarem Klient winien zwrócić wszelkie produkty.
  5. Zwrot towaru należy przesłać na swój koszt.

 

Reklamacje

  1. Reklamacje można składać pisemnie na adres: biuro@sklepneed.pl
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl